Цифровізуємось!
У Відділі соціального захисту та забезпечення населення Андрушківської сільської ради з’явилася можливість прискорити подання документів для отримання послуг. Зараз для цього потрібно мати тільки застосунок «Дія» у смартфоні.
Що таке «шеринг»?
Шеринг – це новітній спосіб надання копій цифрових документів, який покращує ефективність роботи, скорочує час на обробку та перевірку документів заявників.
Застосунок Дія надав можливість громадянам ділитися копіями цифрових документів, а також перевіряти їх дійсність у декілька кліків – просто, зручно та без паперових примірників або їхніх копій, завдяки скануванню QR-коду.
Як користувач може надіслати копії цифрових документів?
- Користувач за допомогою сканера QR-кодів у Дії зчитує QR-код, розміщений у відділі
- У застосунку користувача з'являється запит на підтвердження відправки копій цифрових документів. Запит містить дані про організацію: назву, адресу та перелік запитуваних документів.
- Користувач підтверджує відправку копій цифрових документів
- Організація отримуєте копії цифрових документів на адресу електронної пошти.
Що таке копії цифрових документів?
Документи в застосунку Дія — це цифрові аналоги паперових документів. Вони мають таку ж юридичну силу, що й паперові документи. Відповідно, копії цифрових документів — це підписані та зашифровані файли у форматі pdf з даними користувача, які формуються з даних державних реєстрів та надсилаються через застосунок Дія.
Які документи користувачі Дії можуть «пошерити» на даний момент?
- біометричні паспорти (ID-картка, паспорт громадянина України для виїзду за кордон),
- картка платника податків (РНОКПП),
- довідка ВПО,
- свідоцтво про народження дитини
*Паспорти-книжечки зразка 1994 року не відображаються в Дії та, відповідно, шерингу не підлягають.