#ПрозорістьТаПідзвітність: Робочою групою розглянуто закупівлю за висновком Держаудитслужби
На черговому засіданні робочої групи «Прозорість та підзвітність» було розглянуто публічну закупівлю щодо якої Держаудитслужбою булу оголошено моніторингові процедури в квітні 2024 року.
Нагадаємо, що Держаудитслужба це державний орган, що наділений повноваженнями здійснювати державний фінансовий контроль через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі. Більш детально ці процеси описані в Законі України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».
Так, КП «Житомирводоканал» 01 квітня 2024 року оголосило про початок публічної закупівлі «Бензин А-95, дизельне паливо, газ нафтовий скраплений по картках» на суму 8 млн 101 тис. грн. Договір з переможцем закупівлі «ПП Мобілтранс.» підписано 29 квітня 2024 року.
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області наказом від 22 квітня розпочало моніторингову процедуру щодо проведеної закупівлі. За висновком Держаудитслужби від 06.05.2024 року було встановлено, що Замовник допустив порушення законодавства в частині не відхилення неналежної тендерної пропозиції, відміни закупівлі. Замовника було зобов’язано розірвати підписаний договір співпраці з переможцем закупівлі.
01 травня між сторонами було підписано додаткову угоду про розірвання договору співпраці та сплату фактично понесених витрати за поставлену частину палива. 08 травня Держаудитслужба підтвердила усунення встановлених порушень.
Вся інформація щодо вказаних дій опублікована на офіційному майданчику Prozorro.
Нагадуємо, що Житомирська обласна військова адміністрація запровадила прийом повідомлень про можливе нецільове використання бюджетних коштів в умовах воєнного стану.
Відповідну інформацію надсилайте на електронну адресу, яка вказана на офіційному сайті Житомирської ОВА в розділі «Прозорість та підзвітність». Це дозволить фахівцям робочої групи “Прозорість та підзвітність” аналізувати ситуації та за необхідності вживати відповідні заходи.