Є питання до Держпраці?
Як швидко отримати консультацію у фахівців Центрально-Західного міжрегіонального управління Держпраці під час воєнного стану
Для швидкої взаємодії з інспекторами Управління функціонує сервіс «Інтерактивний інспектор», який створений з метою оперативного надання консультацій з питань трудових відносин та включає увесь спектр інструментів, які дають можливість отримати відповіді у найзручніший та найшвидший спосіб.
Відповіді на найбільш актуальні питання розміщені:
- на інформаційному порталі Держпраці;
- у розділі Запитання/відповіді;
- на Телеграм-каналі Управління;
- у Фейсбук.
Якщо ви не знайшли відповідь, то можете отримати її у дистанційному режимі:
- за телефоном: +38(098) 651-71-84
- електронною поштою: interaktuvnyiinspector_cz@ukr.net.
- заповнивши форму для отримання роз’яснень – https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0HWiWUVmPfr_0kH25-S35rxStfQ3cON_MzXcVHvrQ_H6w1Q/viewform
Які документи потрібно надати роботодавцю при працевлаштуванні особі з інвалідністю?
Для працевлаштування особі з інвалідністю необхідно надати роботодавцю такі документи:
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
- трудову книжку;
- документ про освіту;
- довідку медико-соціальної експертної комісії;
- виписку з акта-огляду медико-соціальної експертної комісії, де вказується строк, група інвалідності та її причина;
- індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю, яка є обов’язковою для виконання всіма роботодавцями.