Андрушківська громада

Житомирська область, Житомирський район

З 1 листопада змінюється порядок оформлення відстрочки від мобілізації

Дата: 04.11.2025 15:09
Кількість переглядів: 155

Фото без опису

Уряд ухвалив зміни до постанови №560, які докорінно оновлюють систему подання документів на відстрочку від мобілізації. Головна мета нововведень — зробити процес простішим, зручнішим і прозорішим для громадян.

Починаючи з 1 листопада 2025 року, подати документи на відстрочку можна буде через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАПи) або за допомогою мобільного застосунку “Резерв+”.
При цьому Територіальні центри комплектування (ТЦК) більше не прийматимуть заяви на відстрочку.

Основні правила подання заяви

  • Заяву потрібно подавати особисто. Представники — навіть родичі чи юристи — зробити це замість військовозобов’язаного не можуть.

  • У заявника обов’язково має бути зареєстрована електронна пошта.

  • Якщо ви вже подавали заяву (наприклад, через “Резерв+”), повторно звертатися через ЦНАП не потрібно. Попередня заява залишається в розгляді — слід дочекатися результату.

Як працюватиме система

ЦНАПи лише прийматимуть документи і передаватимуть їх до ТЦК в електронній формі.
Рішення щодо надання відстрочки, як і раніше, ухвалює ТЦК.
Орієнтовний термін розгляду заяви — до 7 робочих днів.

У разі позитивного рішення інформацію можна буде перевірити в додатку “Резерв+” або дізнатися безпосередньо в ЦНАПі.
Якщо відстрочку не надано — заявник отримає повідомлення на електронну пошту та в ЦНАП.

Важливо!

Особи, які не стоять на обліку в ТЦК або не оновили свої дані, не зможуть подати заяву через ЦНАП.

Новий порядок має на меті зробити процес подання документів більш зручним, електронізованим і зрозумілим для кожного військовозобов’язаного громадянина.

Презентація "Відстрочки в ЦНАП"


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь